Information

Sur och allt är eländigt. Vet inte varför mitt glada humör bara försvann men aja. Stör mig på allt iaf, då vet ni det. Haft en jobbig dag i skolan dessutom. Sjukt mycket plugg att göra men jag orkar verkligen inte. Vill bara lägga mig i min säng och dö för en stund. Plus att jag slått rekord på att skriva två dagar i rad! Ha en bra fredag, själv ska man äta sig fet på godis, chips och julmust och glo film hela dagen! Både bra och dåligt, plus om några eller någon god nyhet kommer upp för er så meddela dessa mig. Lite upp piggning skadar inte, eller om ni har ledig tid till mig kan ni också meddela den informationen. Nu får jag sluta skriva såhär tråkigt, bättre att avsluta. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0