Första advent

Har kikat runt på en hel dels bloggar idag, och nästan varenda en skriver om första advent. Jag vill ju inte vara utanför den kretsen, så ja. Min första advent har "firats" med att sovit en go sömn och vaknat bredvid en lika underbar. Efter det hände inte så mycket, åkte till stan med Jesper och lite annat. Efter det blev det till att spela nya Guitar Hero. Det är faktiskt överraskande bra, jag som inte ens har någon rytm och lätt blir rastlös tycker det är roligt. Men det är dock inte kul att spela med ett proffs! Men men, den nya veckan som kommer blir det prao. Imorgon ska jag följa med Karin till Fridagymnasiet för att kolla lite återigen, sedan blir det överby och plugg tror jag. På tisdag blir det förmodligen Lidköping för prao hos Cicci och senare på dagen blir det vaccination. Onsdag och torsdag blir det också prao i Lidköping och fredag om jag inte har prao på tisdag. Mer händer väl inte, inget direkt planerat i vilket fall. Ska dock träffa Erica, som nu ligger hemma svimfärdig och har magsjuka. Stackarn, att allt detta redan börjat. Jag antar att jag också kommer få den skiten eftersom jag inte har det bästa imunförsvaret och brukar få det någon gång varannat år. Jaja, julen börjar i alla fall närma sig och nu ska jag sova så att jag vaknar till en dag såsom: första december. Ha en bra kväll och kanske natt. Pusshej.


En liten bild på det, tänkte liva upp stämningen lite för på min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0