söndag

Varför är alltid söndagar så trista? Varesej man har lov eller ej så finns det knappast aldrig något att göra. Men denna söndag har jag faktiskt gjort lite! Dagen började med att man vakna till : Maria-Hold on be strong. Den kördes högt på radion i köket och jag fick helt enkelt gå upp. Irriterad som jag var gick jag med stampande steg till köket! Men då försvann min irritation plötsligt, där stod min mamma, Karin och Hannes och diggade till låten i några dansande steg!
Ibland kan man undra vilken familj man lever med. Men men, Karin berättade då att hon skulle in till stan för att kolla lite saker på Denisé. Hennes syster från Norge har kommit hit och Denisé affären i stan har utförsäljning. Hon frågade om jag ville följa med, och vem tackar inte ja till ett sånt trevligt erbjudande? Det gjorde inte jag i alla fall. Mamma skulle också dit så vi drog dit som sagt.
Det var ganska urplockat men jag hittade allt lite:

Lancôme parfumed bodylotion: 50 kr
Lancôme shimmering  bodylotion; 50 kr
Lancôme shimmering bodylotion: 50 kr
Britney Spears "parfummed shimmer stick": 100 kr

Efter det åkte jag med mamma hem, och sov en stund. Fortfarande lite halvsjuk så tv:n och datorn blev min bästa vän denna dag. Men för en stund sedan åt jag en lite matbit, och jag, mamma och pappa började prata om resan till Tyskland. Dom har fått för sej att dra dit en vecka, och självklart följer jag med när man ska åka till alla outlet butiker?
Adidas, Puma, Nike, Hugo Boss, Tommy Hilfiger och en massa mer! Så nu har jag kollat runt lite vart saker finns och vad som finns. Så det blir nog en trevlig vecka. Ska ju inte till heller till Grekland allt för långt bort från den veckan! Imorgon blir det troligtvis överby med Hanna, kolla på skor på Scorett som också har utförsäljning! Kanske låter jag som värsta snåljåpen men nej! Snål är jag inte, bara lite ekonomisk ;)
Något så mycket mer har jag inte gjort, läste nyss en vits om man nu kan kalla det så. Jag ska i vilket fall lägga ut den, den är lite i min humor och det förvånar väl inte er?


Girls in RED wanna do it in bed
Girls in BLUE wanna do it with two
Girls in WHITE wanna do it all night
Girls in BLACK wanna do it in the back
Girls in SWEDEN wanna do it *HELA TIDEN*


LIte små patetiskt är det väl, men lite roligt måste väl finnas i en blogg? Nu säger jag hejdå förtillfället till denna blogg!
Ha det så trevligt så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0