I barnets fotspår

Jag har kommit på att jag är som ett litet barn. Inte bara ser ut som ett (i mitt tycke) utan också personlighet som ett.
Dom lever på sin lilla napp i munnen, från ledsna till glada på en röd sekund när dom får den i mun.
Så är jag också, fast med glass. Utan är jag ett gnällande tonåring, men med en glass i munnen blir jag som lyckligast igen. Ganska patetisk, men nu ska vi inte prata om likheter mellan mej och små barn´fast har inte så mycket mer att säga ändå. Förutom att imöra gäller Götet för hela slanten. Idag har jag i alla fall vart på överby, inhandlade ögonfrans-färg, hårspray och present till bror min. Var där med min andra brors sambo och det här med färgning av ögonfransar har ju sin egna lilla historia som jag inte direkt har någon lust att förmedla :) Finns nog inget mer jag kan berätta om denna dag förutom att den är slapp och trist!Men men, livet kan inte alltid vara någon höjdare, bilder kommer imorgon. Eller ja, bilder från Götet och lite annat.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0