Foto

Jaa, men då sitter man här igen. Men datan i knät och fingrarna på tangenterna.
Och faktiskt är jag inne på paint! Varför, kan man fråga sej. Jo, jag ska förklara. Snart blir det nämligen fotografering med Julia. Har börjat kolla upp stället och annat, hon och jag ska shoppa någon dag. För jag menar, den skönheten måste ju vara extra fin på kort? Fast egentligen behöver hon inte klä upp sej eller annat för hon är ändå lika fin. Men shit the same, hon ska ha klänning :) HAHA. Men nu var det ju så att jag skulle förklara varför jag är inne på paint. Jag fick idén att testa om jag kunde måla upp en mall av fotograferingen. Men vad tror ni om mej? Klart så går det ju inte, men men jag försökte ju i alla fall. Så egentligen kan jag hoppa upp några rader och trycka på "backspace" och ta bort att jag är inne på paint för det är jag ju inte längre! Kan man tänka sej någon mer busigt? Hm, jag tror faktiskt inte det!

JAJA!
var inne på lite hemsidor förut och checka kläder, hitta faktiskt mycket fint. Tillexempel denna jätte söta tunika/klänning som dessutom bara kostade 89,-


Som sagt hittade jag ju allt fler saker, men orkar inte ladda upp bilder på det. Men tänkte att detta plagg kunde liva upp stämningen lite, för visst blir man inte lite glad? Eller så är det bara för jag nyss var på ett jävla humör, jag vet faktiskt inte.
Men nu får min fingrar kramp och min rygg värk. Så ha en trevlig kväll/natt! Mer rapporter tilldelas ni imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0