GUUUD

Gud, så länge sedan! Men mitt internet har inte varit min bästa vän dom två senaste dagarna, inte heller mitt skrivande. Har bara inte orkat riktigt, så ni får ursäkta mej :)
I vilket fall har dagarna spenderas med mycket fika, mat, folk och mycket annat. Det har varit väldigt bra i alla fall!
Vet inte vad jag riktigt ska skriva, har minnesförlust! Kommer iaf ihåg att det troligtvist blir Götet nästa vecka! MIHI :)
För det andra knäcks snart min rygg, så måste nog ändra ställning lite. Och ja, det kan tolkas men tror ni fattar ändå.
Skriver mer imorgon, för nu är jag trött och ska upp tidigt imorgon. Mallan kommer runt tjugo i nio, hämtar mej, hämtar karin sedan beger vi oss till Fjällbacka! :)
PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0