cp

Har haft två underbara dagar med Erica! Lär aldrig glömma det, kommer nog flytta till Götet någon gång för jag kände mej verkligen hemma. Fast förtillfället känner jag mej inte hemma i mitt egna hem, konstigt nog. Orkar inte dra upp dom orsakerna just nu, ni kanske inte behöver veta det. Så en flytt kanske sker? Vet inte vad jag ska skriva, för mitt humör ligger på bott! USCH OCH FY!!!!!!! Snart tvingar dom väl mej att sova, så vad ska jag göra? Blir nog snart en slav som jobbar svart, inte för att någon slav jobbar lagligt men what ever. Puss iaf


Förresten måste jag lägga till en sak, kolla i tidningen imorgon.
För min morfars garage har brunnit som ja.
Kolla från Swania upp över Sparbanken eller vilken bank det är, svart är första namnet.
Hoppas deras bil klarade sej iaf, och alla andra bilar också förstårs.
Otroligt att någon sätter eld, som det nu verkar ha varit enligt polisen och annat.
Klockan fyra inatt eller förra eller vad det nu blir hände det.
Aja, godnatt om ni ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0