blogg

Det var ett tag sedan en uppdatering hände på denna blogg. Men jag har helt enkelt inte hunnit med det men förbättring lär ske! Dagarna har spenderas med jobb, bad och sol. Äntligen har sommaren kommit, och vem har inte längtat?
Jag kan säga, att varje morgon har jag önskat att ngt ljust sken skulle komma från en springa i mina parsienner. Dessutom har det hänt! I vilket fall, får vi sol på min brors kalas. Flera ifrån familjen Lööfs släkt kommer, så det blir lite norska dessutom! Men men, nu väntar ett par nygrillade korvar på mej. Min far har nämligen köpt en jävla stor grill, och han ska ha mer. Nu har vi två, snart en till, och sedan ska vi ha ett kylskåp så vårat kök kommer tillslut ha förflyttats till baksidan! Hm, men pappor är som dom är. Iaf min :) Nu ska jag i vilket fall äta korv och bröd, sedan plocka bort det dära gröna gräset på jordgubbarna! Glömt av vad ordet heter, så hoppas min finurliga förklaring räcker.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0