1 dag&21 timmar sedan

Nu känns det som om det var otroligt länge sedan jag uppdaterade min blogg. Men icke sa nicke, det är bara 1 dag och 21 timmar sedan! Men visst är det länge men inte för länge i alla fall. Nog talat om det, jag vaknade av ett samtal idag. Av min goda vän Josef. Han ringde och mamma svara, han bad verkligen om att prata med mej typ: snälla, vi behöver verkligen henne här i förmiddag. Mamma bara: jadå, ska bara väcka henne. VILKEN UNDERBAR MAMMA! ghhaaa, blev första ordet för min dag! Fick helt enkelt, stiga upp äta frukost och dra mej till jobbet. Men men, som vanligt blev det kassan och det är faktiskt itne det jobbigaste om man säger så. Kan typ be alla om allt, lite kul faktiskt att plåga folk :)
Kom i vilket fall hem ganska nyss, eller ja. Kom hem drygt vid fem, så nu ska jag bara skriva klart detta, byta kläder sedan ta halv sex bussen in till staden och träffa Erica. Fika med den tösen är inte att leka med!
Men nu tickar faktiskt klockan iväg så jag måste tyvärr avsluta! Skriver nog mer sedan, ha en trevlig fortsatt dag.
MIHI! haha, aja. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, faktiskt lite kul att plåga andra.. det låter ju friskt :D

2008-07-01 @ 21:16:23
Postat av: Erica :D

haha är jag inte att leka med :'D

2008-07-01 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0