Puuuh!

Puuuh! Inte Nalle Puh utan ett suck av lättnad. Jag är nämligen äntligen klar med mitt fördjupningsarbete i No. Jag har skrivit som en galning nu på det sista, men jag är nöjd över reslutatet. Visst har det varit kämpigt och allt, men nu kanske man kan ge lärarna en syn i vädret till att man kan vara duktig. Dagen har dock inte bara varit till att plugga, utan jag har varit i stan också och kollat på linne till lucia imorgon. Om ni vill ha ett gott skratt imorgon, kom till Fridaskolan mellan halv nio och kvart i tio. Då finns jag där, i vitt linne, glitter i hår och vid midja, dessutom med en röst fylld med sång.
Måste avsluta, maten kokar av värme och måste ätas upp utan av någon hungrig person. Känns som om jag skulle passa under den kateogrin. Ha det bra, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0