Date med kudden

Nu ska jag alldeles strax ta en date med min kudde. Jag sak upp halv nio imorgon, och ta halv tio bussen till stan som det sedan gäller prao. Idag var jag på överby, hittade inte det jag sökte men ett par skor fann jag. Får visa min mor dessa någon dag, helt plötsligt sa hon idag att jag behövde ett par varma skor. Som hon nyss sa att jag inte behövde ha, vem tackar nej till ett sådant erbjudande? Det gör inte jag, men klänning/tunika till jul och nyår hitta jag inte. Blir nog till att beställa det istället, vet inte vilken bara. Det står mellan en svart, en blå och en rosa. Jag får väl se, morgonen består nog inte heller utav många ärenden. Skulle egentligen träffat Alexander men han behövde plugga, jag borde kanske också sätta mig ner och göra klart det sista? I vilket fall ska jag gå och ta bort mitt smink en tid som denna. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, hörs!


Detta stämmer korrekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0