Uttråkad

Sitter nu här med min laptop i knät, sneglar på taxi 3 som går på trean och svarar så fort jag kan på det som några skriver via msn. Det var väl trevligt att veta? Precis som att jag är otroligt uttråkad och inte har någon lust alls att sova fast klockan just förtillfället står på 01:19. Vissa tycker nog denna tid är en baggis, och är vakna tre timmar till. Men det är inte jag, är glad att inte ögonlocken har fallit. Har kollat på : 40 year and virgin, hot chicks och nu taxi 3. Eftersom min mor gett våran ena tv som vi har i det lilla tv-rummet och suttit dit min tv så får jag ju sitta i mitt gamla rum. Dessutom orkar jag inte gå över till mitt nya rum så sover här inatt. Detta blev lite rörigt väl? Finns inget att göra åt mitt dåliga förklarande. Men nu ska jag iaf se den sista kvarten på filmen. Skriver imorgon, då ska jag också träffa min amanda :) Eller imorgon blir det ju inte, menar mer senare idag? Aja, godnatt till er som sover/ska sova inom kort och till er andra : ha en fortsatt trevlig kväll/natt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0