Ångbastu

Dagen börja med två stora och höga klamp in på mitt rum och ett starkt ljus ifrån dörren! Att alltid Karin ska komma och väcka mej, men tur är väl det så jag slipper dö där inne i ångbastun. men hon vakna cirka fem minuter innan mej så det var allt en liten glädjetår där. Drar nog till Ytterby lite senare ikväll, lova Kroinelajjnen det. Lite trevligt iaf, fast innan vett jag inte vad jag ska göra. Något jag inte heller vet är vad jag ska skriva, är bara jävligt irriterad om ni ville veta :) Kände att det behövdes ta upp här så att det kanske blir någon atrikell om detta. Låter inte det bra? Aja, drar iaf till Grekland snart! 18 augusti drar jag iväg, dock sent på kvällen men kommer ännu senare hem till Sverige igen. Hemma runt 2-3 lär jag vara hemma sedan gäller ju som sagt klippning. Men nu får det vara slut med snack hit och snack dit, ändrar väldigt lätt ämne har jag märkt. Ska iaf städa nu och byta garderober så jag får ha mina kläder i det nya rummet. Far ska måla om rummet när vi är i Grekland, så kommer hem till en säng med nymålade vägger. Inte illa, inte illa. Men nu var det ju så att jag skulle byta garderober så ni får ha det så bra. Lär skriva ikväll pga uttråkning efter hemkomst från Ytterby. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0