Surt

Sitter här med en surt grönt äpple till vänster och miljaders sidor matte! Kul att man får läxa med en gång man börjar, plus att det är ännu roligare att min mentor tror jag skolkar när jag varit i Grekland! Han har iaf inte alla hästar i hagen kan jag säga er, usch på honom. Förlåt men alltså han är överdrivet hatsam mot mej, men men livet kan vara surt precis som äpplet. Som sagt var det ju skola idag, musik hela dagen. Både gott och ont, trist men ändå roligt. Efter stack iaf jag och Amäända och åt, sedan hem till mej och plugga. Blev nog mer annat men lite gjort iaf, nu sitter jag och gör det sista i matten. Men ska ut till köket och hämta juice, det har man ju verkligen saknat i Grekland. Gillar inte fruktkött så haha, då vet ni det. Detta inlägget blev inte direkt så professionellt, men men stå ut! PUSSAAAAAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0