Jobb

Jobb, jobb, jobb är det högsta på listan denna veckan! Jobbigt men lite pengar kommer iaf i på kontot. Vem tackar inte ja till något sånt? Får pengarna två dagar innan jag drar till Grekland så dom får sparas till jag kommer hem :) Åker faktiskt om hela 2 veckor och två dagar! Jag längtar så jag spricker typ, fast det är ju iförsej lite onödigt för då kommer jag ju inte iväg. Det kommer iaf blir riktigt gött att dra iväg en vecka med endast mammsen. Bara ta det lugnt helt enkelt, fast ör eldig från skolan. Både bra och dåligt, kommer sakna vissa fast ändå skit skönt att dra.
Måste bara berätta en sak! Drömde världens mest freak dröm idag, haha. Jag var typ påväg till överby men Hanna och Frida. Vi åkte buss dit och när vi skulle av så gick jag sist. Så hann jag ut med foten och knät sedan stängde han bussdörrarna. Fast chauffören märkte att något gick emot så han bara försökte få igen dom ännu hårdare. Så typ skrek jag eller något, så stanna han och så hoppa jag ut och då var hela knät och foten mosad på sidorna. Helt sjukt var det, efter det fick jag gå på kryckor. NU VET NI! Skriv en artikell till tidningen eller skriv en novell. För detta var ju väldigt intressant. NOT.
Idag gäller iaf jobb, halv fyra till tio. Lite trögt men jag behöver röra på mej haha. Mamma, pappa, bror och Mallan drar snart till Kinnekulle så blir ensam hemma i drygt en timma. Det är väl aldrig dåligt, men har inte ätit frukost än fast klockan är 13:16! Så mår ganska illa nu, skriver kanske ikväll annars te möran. Ha en trevlig dag, nu gäller frulle!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0