Fyra till elva

Vaknade breve amanda idag, eller hon breve mej. Ni förstår haken iaf? Hon sov nämligen hos mej, haha trevlig natt. Somna runt fyra och vakna tio i elva, det slår ni inte va? Vi satt med varsin bärbar framför oss hela kvällen, prata lite skit och hade allmänt trevligt. Skönt att träffa henne innan jag åker på måndag! Hon stack för drygt en timme sedan, skulle snacka med sin mor lite granna sedan beger hon sej till mej igen :) Åker och hämtar hennes cykel, sedan händer det grejer! Haha. Har lite resfeber nu också, vill ligga på stranden och steeeeeka just precis nu. Är dock lite depp på min mobil, den vill inte bli min vän på alla håll och kanter. Smsen går inte fram, och vad är jag utan mobil? Undrar hur det kommer gå i Grekland utan att kunna dra ett sms sådär i uttråknings-svackan. Det får vi dock svar på inom kort. Men nu ska jag ta och fixa till mej lite, så jag inte ser ut som en bonnlurk som nyss burit hö och somna bland kossorna när Amääända kommer. Puss på det!

snygg bild dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0