1,2,3

1,2,3 på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det, på det sjätte smäller det!
Idag beställde jag klipptid, 26:e augusti 2008 gäller det. Med andra ord, den dagen jag kommer hem från Grekland.
Hoppas jag tagit rätt beslut nu bara haha, det lär vi ju märka ;)
Men igår hade jag en riktig mysdag med Erica. Vi var på överby, köpte present åt min äldsta bror som fyller på onsdag, sedan kolla vi på min andra brors match. 1-1, det var synd men vi fick se den snygge 23:an le iaf. Mamma blev lite väl tokig, hon tyckte han var för gammal! 4-5 år kan väl skiljas? Efter det var vi här och myste lite, senare gick vi en promenad med var sin glass i behåll. Riktig underbar dag. Denna dag har inte varit lika underbar iaf, har jobbat, ätit, och verkligen slöat! Men det kan också vara härligt ibland, fast nu ska jag se film så kan inte skriva mer. Rapport kommer inom kort, Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0