Plugg

Jag är så duktig på att stressa upp mig, jag har mycket i skolan visst men inte så mycket som jag tror.
Tre uppgifter i psykologi därav två av dom är jag typ klar med och den andra näst intill
I matten har jag ett hemprov som jag ska göra klart på måndag i skolan
I rättskunskapen har jag en uppgift som jag får tid på måndagens lektion för(har även börjat)
I religion ett prov som jag känner mig säker i och har inte ens börjat samt en uppgift som kommer att komma
I internationell ekonomi har jag en stor uppgift vilket jag har sökt mycket fakta och är klar med den biten och har mycket tid på lektionerna att arbeta med detta
Sedan har jag naturkunskap där jag har en uppgift men den håller jag på med nu :)

Så alltså, 5-8 uppgifter, och 4 av dom är jag nästan klar med eller får tid i skolan för. Så har endast religion prov, naturkunskap och lite internationell ekonomi att jobba med hemma. Det är väl ändå rätt okej? Efter denna vecka ska detta i vilket falll vara klart, eller inte det som inte ska vara klart eller kan vara klart men resten :) Jag vill vara klar mest för att på tisdag börjar jobbet kalla på mig, och nästa helg öppnar det. Är som sagt inköpsansvarig så har mycket att jobba med och framför allt mycket att hålla ordning på men det klarar jag allt!

De tre psykologi uppgifterna, matten, rättskunskapen, naturkunskapen och vara väl förebered till religionsprovet är vad som ska vara klart innan v.17 slut. Klarar jag det? Ja, om jag vill. Sätt inte press på dig själv, lev istället och gör så gott du kan. Det är inte svårt och tiden finns, det gäller bara att prioritera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0