Mina dagar

Känns som om dagarna bara svischar förbi! Vad har jag egentligen gjort sedan i torsdags?
Torsdag: Ikea, överby och utgång med tjejorna
Fredag: Tog det lugnt och träffade Victoria
Lördag: Rensning av garderoberna, påskmat och var hos Alexander
Söndag: Fika med frida och var hos min Alexander
Måndag: Hm... Minns knappt något, herregud vad gjorde jag igår? Tog det bara lugnt och busade med Frans och fick ett kort besöka av Victoria och Frida, det är vad jag minns.
Tisdag: Klippt mig, tagit det lugnt, plockat ordning, pluggat med Frida och varit förkyld, det sammanfattar nog dagen bra.

Ja, dagarna hinner knappt börja innan de tar slut. Men men, vad ska man göra?
Imorgon har jag inga som helst planer utan får se vart dagen tar mig. På torsdag ska jag till Göteborg med bästa mamsen för att kolla studentklänningar + skor samt balskor + väska och om tid finns kika på annat, men det lär inte hända om jag känner mig själv rätt. På kvällen ska jag till Julia en liten sväng för att gratta henne på stora dagen och på fredag ska jag antingen åka till Emmaus eller till Vattenpalatsen med Malin och Frans innan jag ska på middag hos Julia! Ja, det är mycket att stå i.
Det enda som det varit lite med är träningen, men om jag känner mig bättre imorgon får det bli en morgonpromenad innan frukost och även lite styrka. Mer än så är inte planerat inför morgondagen, kanske dags att invänta John Blund?

Kommentarer
Postat av: kristiniis en av örebros största bloggerska!

HejHej, fin blogg du har! hoppas allt är bra med dig, kika gärna in hos mig och var med i en tävling där du har chans till att vinna en valfri lampa ifrån min välkända sponsor belysningsdesign!



Ps: Har du bloglovin? säg till så följer vi varran!



Ha det fint, kram kristiniis!

2012-04-11 @ 10:20:44
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0