Happy birthday!

Igår var jag bara hemma, tog det lugnt och försökte bli bättre. Hur det gick är en annan fråga men! På kvällen gick jag och älskling på bio, Hunger games. Och den var lika bra som alla sa, dock lite hemsk men spänning gör alltid filmerna bättre!

Nu ska jag äta upp min youghurt innan jag åker mot stan för att lämna pannacotta hos mormor och morfar sedan hem igen för att åka till Torp med mamsen. Skulle egentligen till Göteborg men jag mår inte så bra och hört att det inte finns så mycket i butikerna än så väntar med det :)

Måste även säga: GRATTIS ÄLSKADE JULIA! 19 år har gått och i 19 år(okej, då levde inte jag så vi säger 18...) har du varit min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0