Sept. 14, 2011

Nu var det ett tag sedan jag skrev sist! Men jag har inte bott hemma sedan i söndags, då mina föräldrar åkt till Rhodos och jag vill inte bo ensam i vårt stora hus... Så därför har jag sovit på andra platser, och helt enkelt inte alltid haft tillgång, tid eller möjlighet till att uppdatera! Så kan det vara :)
Men mina dagar har varit väldigt bra, skola lite då och då, och med bil kan jag ju ta mig överallt så inte varit överdrivet mycket i skolan denna veckan! Jag har även varit med min älskling och vi hade faktiskt 7 månader i måndags, min guldklimp!
Sedan har jag varit med mina bröder och deras respektive, varit barnvakt och ja, gjort en hel del men ändå inte allt för mycket! 
Osammanhängande text va? Jag är nämligen inne på det där med biologisk mångfald och måste hitta motargument som är min läxa tills på fredag.
NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0