Kräftskiva

Igår var det kräftskiva för hela slanten! Riktigt mysigt vill jag lova er och efter det åkte jag till kära Frida för att fira henne i efterskott! Hel mysig kväll med andra ord :)
Nu ska jag strax försöka gå upp och äta lite innan jag tar på mig stövlarna och tar med mig korgen, för att åka och plocka svamp med Karin. 
Mina föräldrar sitter även på flyget ner tll Rhodos nu, är så jäkla avundsjuk vill jag lova er! Ligga där på stranden, med vindruvor i ena handen och en bra bok i den andra och bara känna solen tränga in i huden och veta att jag får ta det lugnt.
Men men, kommer sakna dom och hoppas att dom får världens bästa resa! Nu ska jag upp, så att inte hela dagen försvinner. Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0