State final(/e/s??)

Nu var håret färgat igen, lite av det röda kom bort och lite mörkare blev det. Men det är ju trots allt toning så det går ju bort om ett tag ändå :) Idag, har jag annars inte gjort någonting alls. Pluggat lite och tänt ljus på kyrkogårdarna, känns som om jag inte orkar göra så mycket mer längre men inget jag bryr mig om ändå :) Bara skönt att ta det lugnt, för det blir fullt ös i två veckor nu inom allt! Både plugg och skola samt träffa så många som möjligt innan jag åker, inte för jag är bort så länge men kan ju knappt ha kontakt med någon när jag är där borta :)
-
För övrigt spelar min bror och hans lag i Chicago final idag, state final(finale,finals, hur skriver man haha?) tror jag det är så får hoppas att de vinner och går vidare och ja möter de andra vinnarna! Funderar på att gå upp och kolla i natt, det visas nämligen live på internet och tror det är runt ett i natt i svensk tid så det ska jag väl orka :) Annars får jag se repris på det, men hoppas verkligen dom vinner, för min brors skull! :)
-
Nu ska jag kolla vidare på "I hennes skor", som går på trean. En trevlig film trots allt :) Blir förmodligen tidig uppstigning för fotografering men får se, Karin jobbar nämligen i natt eller till fyra så hon behöver ju sömn. Vi får se helt enkelt! Men puss på er, och er nya och gamla läsare, stanna gärna kvar och läs min blogg! Ni är bäst :) LOVE!
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0