Lördag

Jag har blivit morgonpigg, man börjar nästan undra om tuppen är min sängkamrat. Men inte det inte, är bara allmänt van med att somna tidigt och vakna tidigt. I vilket fall, igår besökte jag vårdcentralen och fick där en remiss till NÄL, för att dom inte visste vad mitt fel var. Och efter ca. 3 timmars väntan och prat med alla läkare fick jag ta blodprover och röntga lungorna, sedan vänta i två timmar till på svaren. Med andra ord en väldigt lång väntedag, men men. De flesta proverna visade bra men väntar fortfarande på två till som jag får svar på nästa vecka. Men de kom i vilket fall fram till att jag har svår lunginflammation, och kommer ha det ett bra tag till. Jag får inte anstränga mig på minst 4 veckor, alltså ingen idrott eller liknande. Och om 4 veckor ska jag börja röra mig lugnt, som att gå promenad och får lägga av med en gång jag känner av någonting. Det låter väl roligt? :) Inte direkt, och det värsta är att in hosta kanske kan bli lite lättare om en vecka, fast den kommer inte vara borta på några veckor detsamma gäller de andra symtomen jag har. WIHO! Jaja, jag lever iaf! Nu är det dags för duschen för den har jag inte besökt på för många dagaaaaar.........

HUGS&KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0