Night

Bordet laddat med chips, vindruvor och sockerdricka! Det gör susen för magen, får vi väl hoppas i alla fall! Annars händer inte så mycket med mig, sitter bara och ser på tv. Just nu Lyckohjulet som jag faktiskt tycker är ganska underhållande och bra. Vet inte varför, men det är helt okej att kolla på :)

Imorgon kommer dock någonting att hända, iförsej var jag och kollade på min brors lag första Division 2 match, alltså den första för säsongen. Var allt skönt att få i sig lite frisk luft, men trött blir man! Och imorgon ska vi till min pappas trakter, till Kinnekulle där vi ska kolla på blommor och lite sånt. Samt åka till Sockatorp som är min farmor och farmors typ sommarstuga, helt okej dag :) Får se vad jag orkar, men det löser sig nog.

Nu ska jag kika runt lite på internet, är riktigt sugen på en baseball jacka som jag alltid velat ha men inte fått tummen ur och nu när det är inne så kanske man ska köpa en. Fast, samma som förra året var jag tidigt ute med att vilja köpa en jeans jacka men hitta ingen och sen blev det mode med det med, men då tyckte jag att det blev för många som hade det. Så får väl se vad som sker!

Nej, nu blir det ett sånt där långt långt långt långt inlägg igen. Dags att avsluta och reklamen är snart slut så då rullar programmet igen :) Ni får ha en underbar lördagskväll, hoppas ni tar vara på den och slår klackarna i taket för det skulle jag gjort om jag kunde!

LOVE&KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0