Torsdag

Något plötsligt har hänt i mitt liv, jag har börjat träna! Förstår ni, Mr Lat Mathilda har börjat träna. Och dessutom har hon gjort detta två dagar denna veckan!

Med andra ord är jag riktigt stolt över mig själv om man får lov att säga så, så nu blir det andra tag! Ska börja leva ett aktivt liv.

Annat som hänt under veckan är inte så mycket, ingen som man kan räkna upp på ett A4. Det har för det mesta dels varit träning då, sedan lite kompisar och annat smått och gott! Och vad som händer i helgen är inte heller så schema lagt, blir förmodligen lite fotografering om vädret tillåter och mycket mer. Tar dagen som den kommer helt enkelt!
Men nu har Criminals minds börjat och måste kolla eftersom förra veckans avsnitt slutade så dramatisk rent ut sagt! Så ha en underbar kväll, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0