Fredag

Då var man hemma igen, efter två underbara dagar i Göteborg med min favorit! I torsdags bjöds det på myspys i största allmänhet och mycket snack om allt från himmel till jord. Sedan blev det lägg dags och idag gick vi upp runt nio för att börja tagga inför shopping.
Och vad fick vi hem då?
Jo, det var tyvärr inte allt för mycket men jag fick iaf hem:
En bh
En "rugby" tröja
En långärmad tröja
En randig långärmad tröja
Två pennor för scrapbooking

Och ja, det var allt efter 5 timmar i göteborg CITTYY. Men spela roll, det var i vilket fall en underbar och lycklig stund jag och min bästa vän tillbringade, och det är ju huvudsaken?
Men tanke på Göteborg, det var första gången jag åkte alldeles ensam till Göteborg, det är helt otroligt egentligen men varje gång har man alltid åkt med någon man känner men inte idag. Men jag har minsann åkt flyg ensam vid 11 års ålder till Frankrike? Och jag har åkt buss i två timmar själv fram och tillbaka men inte ett tåg som går till Göteborg som tar ca 50 min? Så i säg, var bara det ett upplevelse haha. Nog om dagen...

Imorgon blir det återigen Göteborg, men först en tur till Uddevalla för att köpa present till mina två småkusiner i Åsa och dessutom kolla på skor som jag skulle köpt i Göteborg. Men gissa vad, när man stått i en lång kö i ca 10 minuter så säger dom senare, vi hittar tyvärr inte vänster skon till detta paret... MEN SKAFFA FRAM DEN DÅ! tänker man... Men istället säger man : Jaha, vad synd, och ger ett falskt leende och går med dystra steg ut ur butiken. För egentligen, hur många procent på en skala kan ena skon vara borta, på dessutom sista paret i den storleken? Jadu, fråga mig inte men jag håller tummarna för att ett par finns i Uddevalla!

Känner dessutom att detta inlägg blir väldigt långt men det kändes helt enkelt skönt att skriva av sig lite, var ju som sagt ett tag sen nu!
Och för att någon gång sluta skriva så kanske jag borde gå och lägga mig? Eftersom en dag i Göteborg men inte allt för underbara shoppingskor samt dålig rygg är kroppen rätt så mörbultad. Men mer om lovets dagar och dagarna som kommer får ni reda på imorgon. Kommer förmodligen in lite bilder också som är tagna de närmsta dagarna, så kika gärna in snart igen!
Gosi gos på er alla(fråga mig inte varför jag skrev det) och så hörs vi nog imorgon, NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0