Fredag

Sitter och hostar upp mina lungor samtidigt som jag snyter ut min hjärna. Cell för cell, bit för bit.
Som sagt, en förkylning följde med från Berlin eller egentligen ifrån mitt hem. Kände lite halsont på måndagsmorgonen och den släppte inte samt har inte släppt. Så sitter hemma en fredagskväll helt utmattad och rastlös, men vad ska man göra? Bara att acceptera läget, får ca två veckors tid att kurera mig så får väl tänka framåt. Var iaf ute en stund förut, bad Karin att köra runt lite med mig eftersom hon nu fått sitt körkort. Grattis Storan! Något mer har inte hänt idag, har i för sej varit i stan och låtit dom fixa min kamera. Så nu funkar den, eller det funka innan också men objektiven kunde förstöras. Ett problem ur vägen i vilket fall :) Bilder från Berlin dom kommer, under morgondagen för idag orkar jag inte. Har kameran bredvid mig men sladden ligger i en låda två meter ifrån mig. Dom metrarna, är mycket jobbiga för mig. Så får försöka göra det imorgon, eller snarare jag gör det imorgon. Men ni får ha en trevlig kväll/natt för jag är trött och vill sova. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0