Imperialism?

Sitter och skriver om det precis som står på min rubrik. Det känns eller kändes som om jag kommit otroligt långt. Men när jag nyss kolla hur många sidor som var kvar, 8 hela långa sidor. Nu tror ni väl att jag lider av något som gör att jag är seg, men 8 sidor är långt om man ska skriva om varje "rubrik". Det vill säga 3 på varje sida, fast det där med att jag är seg. Det stämmer väl dock in några antal gånger. Men nu ska vi inte komma in i en linje som spelar sig ut på att skriva om historia eller hur seg jag är. Skulle egentligen bara meddela att vårat internet på skolan återigen funkar. Hela dagen har det hoppat fram och tillbaka, så nu äntligen! Med det överdriver jag att använda internet, går in på sidor jag inte varit kollat in på ett tag. Plus att jag lyssnar på Spotify som är det bästa musikprogrammet från internet. Det är som youtube men man kan lyssna på alla låtar och göra spellistor. Går inte förklara och kanske inte borde säga mer så att hela världen invaderas utav detta program och det tillslut blir för stor ökning att det inte kan användas. Efter skolan ska jag antagligen hem tror jag, kanske följer med bror och Karin till överby för att kolla in lite julklappar. Får se om jag kommer med på något sätt annars blir det nog att träffa någon och så klart STÄDA. Det är tyvärr torsdag som betyder "städdag" i våran familj. Dock ser inte mitt rum ut som Irak vad jag kommer ihåg, men lite damm finns ju här och där. Denna städning är lika tråkig varje gång. Dessutom ska jag städa min toa och dammsuga hela huset tror jag, så jag kan tjäna in några slantar! Men nu ska jag ta och jobba vidare, måste bli klar någon gång. Men är trött efter engelskauppsatsen vi hade i förmiddags. Fyra A4 är inte dåligt utav en sådan bra engelsk grammatik flicka som jag! Men det var om ett lätt ämne så orden bara rullade på. One moment in your life. Vi skulle fick dessa som träning inför nationella, så ämnena var från förra året eller något i den stilen. Jag skrev i vilket fall om min bror när han var som sjukast och allt inom det. Men mer om det bör ni kanske inte veta, och ni vill kanske inte heller. Men jag skulle ju faktiskt skriva vidare så ha det bra. Skriver väl om några dagar om jag känner mig själv, eller jag kanske överraskar mig själv?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0