Bad

Som sagt har alla inlägg inte haft någon mening och nu sitter jag här och försöker ta tag i bloggandet. Men jag kan verkligen inte komma på vad jag ska skriva. Det händer inte direkt något överraskande varje dag, eller visst kanske det händer men inte så stora att dom är värda att skriva ner här. Det är ju ändå eran tid jag leker med? Jag försöker i vilket fall få tag på min mor, men hon svarar inte. Fast så viktigt sms var det inte heller mer om: När ska vi äta ikväll? Kan förstå att hon väntar på att svara tills hon kommit hem. Hon kommer ju ändå om ca en timma. Jag skulle nämligen behövt veta så att min planering för dagen skulle nå slutmålet. Men icke sa Nicke. Jag får helt enkelt vänta och se. Detsamma gäller gymnasium. På tal om inget men ändå. Pratade med min/våran "SYV" igåroch kom fram till att det bli samhäll, samhäll för min del. Men vilken skola är fortfarande inte klart. Fridagymnasiet eller bara enkla Måg? Jag har faktiskt ingen aning, det sitter och gror om tvekan i mig förtillfället. Men nog pratat om det, nu ska jag se klart på Close to home. Fast det är slut om 3 minuter! Ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0