Götet

Idag var det Götet för hela slanten. Men hela slanten gick inte åt, 120 kvar av det jag fick av mor och far. Inte illa pinkat av en hare. Nej nej, men fråga mej inte hur jag har kvar pengar, men men. Jävligt kul hade vi, stärnvinsten var kanske ett extra plus i kanten. Träffade Erica och Hanna där också, mycket mycket trevligt. Fast jag och Erica tappade tyvärr bort våra små vänner, så gick runt i kanske tjugo minuter innan vi fann varandra! Känn på det ni, lokalsinne som en gud. I vilket fall var det en häftig åktur! Hm, jag var inte seriös. Men har fått in det på hjärnan: ha en häftig åktur. Liseberg känner nog sej lite pensionerade så det kände väl att det måste bli mer ungdomligt och modernt. Om dom har lyckats vet jag inte, det får ni själva svara på. Orkar tyvärr inte skriva allt, är gött trött och ska upp halv nio imorgon. JIPPIE! Slusscafét tar död på mej, så vi ses i Nangiala (vet inte hur det stavas men ja).
Nej men nu ska jag kika lite på Sex and the city. Antar jag skriver mer imorgon, men godnatt era grodyngel och hoppas ni överlever tills imorgon. Annars lovar jag att komma till eran begravning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0