My week

Äntligen hemma, då jag bott hos många ansikten förra veckan känner jag nu att jag verkligen landat hos mig själv. Flänga och fara är roligt och underbart det med, men att få lägga sig i sin säng det är inte fel.
Förra veckan bodde jag mestadels hos Alex och min bror Hannes och Karin, så jag har ingenting att klaga på! Blev en hel del utgångar och ja, mycket hände helt enkelt. Veckan nu som har börjat lär inte allt för mycket hända, jag känner att min hals börjar ta stryk(inte konstigt när både mina föräldrar, min ena bror och hans tjej plus Frans är sjuka), så måste helt enkelt vila upp mig så jag verkligen är frisk och kry på söndag! För vet ni vad? På söndag drar jag med min kära klass till Nederländerna, äntligen tillbaka!
Det kommer att bli en resa med minnen som jag aldrig kommer att glömma, hoppas verkligen att den blir lika bra som vi alla förväntar oss!

Dags att hjälpa mamsen med mat, för jag min mage skriker av hunger! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0