Puss!

Hej snygging!

Jag älskar dig. Du är fruktansvärt snygg, men det har jag sagt ett par gånger redan tror jag. Jag vill säga det till dig hela tiden, det må vara tjatigt men... du är jäääääävligt snygg! Idag har jag haft en jävligt bra kväll. Trots alla dina småfel så som: Laktosintollerans, plötsliga migräanfall (speciellt innan sängen... hmm), ont i tån hit och dit, etc etc (ja det finns en hel del, din lilla hypokondriker!); så älskar jag dig mer än du kan ana. Dina andetag är mina. Dina hjärtlag är mina. Dit du går, går jag. Det finns inget på den här planeten som jag är mer äker på än dig. Vad som än händer så vet jag att jag alltid har en fast punkt i mitt liv: Kärleken. Alltså dig. Jag hoppas att jag kommer få spendera varje kväll med dig. Med kärleken. För när allt kommer till kritan, vad är det då som spelar roll? Min kärlek till dig! Det är jag så säker på. Från sekunden jag fick min första puss av dig, visste jag att jag evigt var din. Jag kan kämpa tills jag dör för dig. Du betyder allt.

Din, nu och för evigt,

Alexander......

Ps 1. Fifa 11 är fortfarande snäppet vassare än dig! Tänk bara när 12:an kommer, då kommer jag inte ha någon tid alls tyvärr... Men, den dagen den sorgen.

Ps 2. Jag skoja med Ps 1. Fast bara lite.

Ps 3. Kyss pårej, du är för evigt min. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0