Baaad

Dålig uppdatering, jag vet, jag vet! Hiskeligt dåligt, men har allt haft tankarna på er men ibland hinner man inte med tiden utan allt rinner bara ur sanden och har nämligen varit lite förkyld nu igen och trött som jag vet inte vad så har försökt att vara vaken på dagarna och lägga mig tidigt. Men nu är jag här, dock bara tills torsdag! För då beger jag mig av på en resa till destination okänd, eller Holland närmare bestämt. Så, nu har jag precis mätt alla väskor i huset (egentligen bara två) för att se vilken väska som stämmer överens med de mått som man inte får överstiga
Är även lite nervös för denna resa då jag egentligen inte vet så mycket, vart jag ska bo eller hur jag tar mig ifrån boendet till dit vi ska vara senare på dagen? Men men, det löser sig!
Nu hade jag tänkt mig att se vad jag ska ha med mig för lite kläder, är ju inte borta så länge men roligt med något ombytte. Skulle ju se lite väl roligt ut annars att se likadan ut i tre dagar..... Men i och för sig så vet väl hela Holland vem jag är tillslut!
Dags för lite packning och tv nu, senare sängen! Adjökens goda läsare, ni är bäst! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0