Ljus

Sitter här i mitt rum med massvis tända ljus och känner att mitt liv är bra precis som det är. Behöver ingen närhet från en person som egentligen är en idiot, jag klarar mig på egen hand och det riktigt bra!
Men nu måste jag fortsätta med min franska läxa, och för att göra det lättare har jag just därför tänt alla ljus, tagit fram lite chips och satt på julmusik, jag vet lite tidigt men det är då jag mår som bäst. Så nu ska jag fortsätta och senare försöka sova, men det är om en stund. Bilder på mitt rum med alla ljus kanske kommer imorgon, beror på om jag kan fixa min bluetooth överföring mellan min dator och mobil. Ha en underbar kväll, ni betyder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0