Måndag

Som sagt var det vollyboll som gällde de två första lektionerna på dagen. Gick allt bra tycker jag, dock vann vi inte. Konstig dömning på det hela också, men det ska man inte skylla på! Efter det var det endast matte och fördjupning som stod på schemat. Och nu sitter jag här, åt precis upp de tre sista godisarna från i lördags. Ska försöka mig på att plugga lite, men vad vet jag inte? Måste plugga upp mig lite nu denna veckan så jag slipper jobba skiten ur mig efter Hemsedal, Berlin och Lofsdalen. Har dessutom nationella i språk på onsdag, hur tränar man till det? Jag vet redan att jag är sämst på franska! Men men, får väl ta det som det kommer. Mer som händer under dagen är inte så mycket mer än utvecklingssamtal vid sju. Lite dålig tid faktiskt, man blir ju låst hela dagen ungefär! Men men, lika bra att det blir gjort. Kanske skriver när jag varit där, antingen styla lite över all kritik eller endast skriva hotellser och svordommar!
Men nu ska jag försöka jobba lite med fördjupningen, och något annat. Kommer säkert på det!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0