Lördag

Tog bort gårddagens inlägg efter att jag hade tänkt lite, kom på att personen faktiskt kunde besöka min blogg och då hade det blivit kapning av mitt huvud. Det kändes inte så jätte frestande, därför jag tog detta beslutet.
Nog talat om det, denna dag kommer vara lite händelserik. Först ska jag till kalas i Skara, min kusin fyller år. Sedan händer det lite saker emot kvällen, ska allt bli trevligt det med. Så mycket annat för helgen är inte inplanerat, ska dock försöka åka till Göteborg. Måste köpa ett par som jag hittade för några veckor sedan, men som inte finns kvar! Men om jag känner mig rätt kommer jag inte orka sätta mig på ett tåg och fara dit. Ska försöka hinna innan söndag nästa vecka, för då är jag redo för en färd till Hemsedal. Jag längtar verkligen, en toppen vecka vill jag lova.
Måste avsluta nu på direkten. Fick/har värmeslag förtillfället, en dator på ett duntäcke är ingen bra kombination för Mathilda Granlund. Så att jag inte dör i förtid får jag nog ta bort den och ta mig lite frukost. Har varit vaken sedan nio men inte orkat gå upp, oväntat? Förresten har jag faktiskt namnsdag idag, haha. Fick faktiskt ett sött sms från min morfar, dessutom ringde han mig när jag hade svarat. Han berättade att han hade suttit från sju till halv tio och försökt att få till ett sms. Han klarade det tillslut iaf!
Ha en bra förmiddag, skriver ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0