Bättringsvägen

Äntligen lite frisk, och när man är på bättringsvägen vad är då inte bättre än en lång dusch? Det vet faktiskt inte jag, men en sak jag vet är att jag nyss kom ur det ångande badrumet med en handduk snurrad runt huvudet. Nu sitter jag då här med clementin och tittar på: One tree hill. Ett äkta tjej-program, med andra ord ett riktigt Mathilda-program. Väntar på att far ska komma hem, då jag, Hannes, Karin och han kilar ut till Överby för att köpa ny mobil till Hannes och hårfärg till mej. Då har ni säkert räknat ut att efter det ska Karin färga mitt hår. Och för att verka ännu mer tjatig om just detta ämne kom precis dom hem. Då kilar jag, medan ni kanske gör något helt annat. Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0