vampire

Ligger i sängen och sneglar på fotbollen. Inte det roligaste man kan göra dock, men ibland orkar man inte med något annat. Ont i hövvet, benen, halsen och ävligt hes. Typ, vad är likheten mellan en döende kråkas "skrik", en 75 årings röst som har rökt sedan han var tio och en killes målbrottsröst? Jo det är jag! Skäms över att prata så nu försöker jag vara tyst så länge jag kan. Men det går ju som det går. Känns som om jag har en kaktus eller vampyrtand i halsen. Men sånt får man väl leva med, hoppas bara jag inte kommer förblöda så småningom. Aja, fotbollen är ingen höjdare förtillfället, orkar nästan inte kolla. Får bara ännu mer ekande dunk dunk musik i hövvet. Imorgon kommer jag iaf jobba igen, JIPPIE! Det börjar nästan bli långtråkigt nu, ska täffa Julia efter så får väl stå ut :) Nu får det räcka med ord och meningar förtillfället så kanske jag återkommer senare.
Hare gött, ruttet kött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0