hopp, hoppa, hopprep

Hopp, dags igen.
Jag hoppas att jag inte redan skrämde er med mitt första inlägg, för det var ju inte tanken.Men men, dagen har tillbringats på Ikea med min käre mor. Kikade runt lite på olika saker som lär behövas till mitt nya rum.
Eller ja, mina rum. Ska öppna väggen mellan mitt rum och ett annat så tolka det som ni vill. Ett rum eller två rum, samma sak i mitt tycke. I vilket fall hittade jag allt lite saker, men inhandlade desto mindre saker än vad jag hitta. Blev typ bara påslakan, kuddar, lampa och lite annat smått och gott. Fast egentligen kanske man inte säger inhandla när man själv inte betala? Vad säger man då? Fåtthandlat?
Nej, jag tror ni alla vet att det inte kan sägas på det visat men i vilket fall har jag fått sakerna, inte handlat dom på eget konto. Men det har inte bara varit pengar och rum i mitt huvud utan också hår. Jag har haft idén länge att göra något åt mitt hår. Långt hår har jag ju alltid velat ha, precis som hälten av sveriges tjejbefolkning vill. Men ibland måste saker förändras! Jag ska klippa av håret, eller det är väl fel ordval. Jag ska ha kortare hår? Axellångt eller liknande.
Dessutom ska jag färga det mer i ljusbrunt så jag slipper min nuvarande trista hårfärg. Men en sak kan jag säga innan hårpratet är slut.Jag skiter i hur mycket folk tycker att detta är en dålig idé, för man måste faktiskt våga satsa och prova saker för att få det bästa utav livet. Precis det som jag tänkt att göra, bilden här nedan är väl på ett ungefär hur det ska vara. Fast blondie lär jag inte bli kan jag säga er. Fast det nog hade passat bättre till min kokosnöts hjärna.
Men men, slut på detta hårprat. Tycker lite synd om de killar som läser, dom ska inte behöva läsa massa snack om hår och tjejsaker. Om det nu är så många killar som besöker denna blogg. Här iaf idén:



Kände att detta inlägg blev mer åt det långa hålletså får väl börja avrunda det hela.
Måste bara ge er alla ett gott skratt, eller då behöver ni min humor som dock är svår att finna.
Men en person har den humorn och det är Adde. Han skickade denna video till mej som fick mej till ett stort leende och stora skrattgropar :

http://www.youtube.com/watch?v=UkSPUDpe0U8&feature=related
Jag lovade dessutom honom att skriva någon rad, om just honom så här kommer raden/raderna:
Andreas är en snäll pojke som ofta drömmer om delfinshower med olika personer. Han tänker också på romantiska riduren med flickor på shetlandsponnys sedan en pickning på en äng full med underbara dofter från blommor.
Men skräms inte utav honom, han är innerst inne en hårding som ofta inte går att vinna över om du inte kör upp näsan i pannbenet. Men det är inget jag kan rekomendera, fast det hade ju i för sej varit en befrielse :)
Aja, nu fick han sina rader så nu slutar min avrundning av detta inlägg.
Ha en trevlig tid av dessa minutrar som är över av detta dygn annars så ha en trevlig natt och ta nu en rejäl dejt med kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0