Dagen räddad

Skulle jobbat idag, men det gick ju som det gick. Skit sur, tackat nej till en massa skit. Men nu ska jag nog ändå träffa Erica så dan blir räddad <3 Alla i min familj är iaf sura, mamma har inte ens pratat med mej och pappa blir bara sur så fort jag säger något. Dom lär gilla min bror mer. Men sånt är väl livet, bara att ta det som det kommer. Vet faktiskt inte heller vad jag ska skriva, bloggen har blivit väldigt dålig det sista. Bara skrivit om saker som inte är intressanta, och om jag skriver något blir det bara som t.ex detta inlägget. Men jag ska börja skriva mycket bättre, har iaf några tips på hemsidor för snygga kläder.


www.halens.se    
www.ellos.se
www.nelly.se
www.josefssons.se

www.yoox.com

www.eluxury.com

www.net-a-porter.com
www.shoppa.tjallamalla.com
www.laredoute.se



Det finns ungefär dubbelt så mycket mer hemsidor, men jag tänkte att alla kanske jag inte ska skriva upp idag!
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer, men det kommer mer lite senare!
PUSS ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0