Fråga inte

Har egentligen ingen riktig lust att skriva, så fråga mig inte varför jag gör det ändå. Idag var jag som sagt i Lidköping, en fin stad egentligen. Har egentligen inte förstått det, eftersom jag varit där så mycket men nu när man mer är där för andra saker än kalas och träffa släkt så uppskattar man mer staden. Jag fick iaf köpt: ett tredje chinos, en halv lång t.shirt och ett linne. Hittade dock inga jeans, så får väl sticka ut till Överby när jag själv tillåter. På vägen hem åkte vi förbi Garddis, Jessica ville dit och Erica ville fota så det blev en sväng dit. Det var väldigt fint där, har faktiskt aldrig varit där när det är kyligare(förutom sommardagar med mycket vind). Vi fick till ett par bilder, och jag har precis lagt in dom på datan. Mer än det har inte hänt idag, somnade dock en timma för en stund sen. Att jag alltid gör det när det är som mest opassat. Ska upp tidigt imorgon med, dock inte lika roligt. Begravning som gäller, mer på det ämnet behöver vi inte gå in på. Men nu börjar filmen igen, får ta och se klart den sedan besöka sängen. Hörs, hej!

Dåligt och onödigt inlägg.



Kommentarer
Postat av: Emma Grahn

saknar dig ! sötnos!

2009-02-03 @ 22:37:47
URL: http://grahnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0