Pepp

Igår spenderades dagen med Amanda åter igen, trevligt var det allt. Dagen började bra, vi var väldigt pepp på saker och ting men hitta inget att göra/gå till. Runt åtta åkte vi ner till Hemmakväll och köpta godis för slanten, sen hem, sedan ringde Angelica så vi drog ner till stan igen. Runt elva-halv tolv drog vi hem för det fanns knappt inget att göra plus lite andra saker. Åkte hem till henne och såg på tv m.m. Drog hem vid ett och då hände lite för mycket saker i mitt hus. Mer vill jag inte gå in på, känns inte rätt att vem som helst kan läsa det. Men men, ny dag och match. Skönt att äntligen få spela match igen, känns att det var ett tag sen nu. Annars så åker jag ju till Grekland, klockan två åker vi till Landvetter, checkar in på våran personliga incheckning haha. Vi fick extra saker med på något vis så har några fördelar nu, men men ska nog avrunda här. Skriver sen, är gött trött nu så orkar knappt hålla fingrarna på tangenterna innan dom släpps igen. Men jag klara ju ett antal meningar iaf, är lite stolt. ;) Ha det så bra, PUSS

En utav de första bilderna med min system.
Tyckte det skulle få tillänglas att få vara med här.
Kändes som om valde fel ord som beskrivning
men tror ni fattar! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0