Tattoo

Var på tatueringsstudion förut idag, och jag kan väl säga som så att det inte gick som jag tänkt mig. Eller rättare sagt, den idéen jag hade kommer tyvärr inte fungera. Jag ville ha en tingeling/älva på foten, insidan av foten vid fotknölen typ... Svårt att förklara men! Dock måste en tatuering som denna var några cm större än vad jag tänkt mig, vilket betyder att platsen inte är speciellt bra. De sa att tatueringen hade varit jättefin nu, men åldrandet hade inte sett lika bra ut och det hade gjort mig besviken. Och, det är ju bättre att de verkligen är ärliga eller hur? Så nu ska jag fundera lite till innan jag går tid nästa vecka igen. Ja, ett rörigt inlägg men men jag försökte i vilket fall! :)

Nej, nu ska jag ta en godis för att smaska på när jag lägger mig under täcket och kikar på dagens urusla tvprogram. Ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0