Tankar

Jag som lovade bättre uppdatering... Men vad gör man när det vankas skola varje dag och efter det direkt till jobbet och sedan hem och sova. Men jag ska inte klaga! Pengar får jag och studenten tar jag om bara en månad, är det inte lite sjukt? Om en månad är jag arbetslös, om en månad kommer jag aldrig behöva gå i skolan igen(eller jo, men inte på samma sätt), om en månad kommer jag få säga hejdå till alla klasskompisar och alla andra som gjort mina skolår så underbara. Lite skrämmande är det, och stressen bara gnor i magen... Vad har jag kvar att göra? Hur ligger jag till i alla ämnen? Hur ser min framtid ut?
Ja, just nu är det många frågor som brottas i mitt huvud men det är bara att försöka vara stark och njuta av den sista tiden i skolan. I helgen vankas plugg, ska bli klar med två uppsatser och ett NK prov innan måndagen är slut. För efter det, har jag knappt någonting kvar i skolväg. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0