Ta i trä...

Ännu är jag inte smittad... 72 timmar har gått sedan jag senast träffade Frans och det var han som började med magsjuka. Så, jag tror jag har klarat mig. Dock blev ju pappa sjuk idag, så får hoppas att han inte har smittat mig under tiden men sedan i fredags(då träffade han Frans) har jag inte varit nära honom eller något för att vara säker på att jag inte skulle bli smittad. Men nu, efter råd både från Frida och Victoria har jag svalt några vitpepparkorn då det sägs hjälpa! Så håller verkligen tummarna nu...

Jag sitter i vilket fall i mormor och morfars lägenhet och jag kom precis in från balkongen. Där har jag spenderat min dag med plugg och solning och strax ska jag duscha för att sedan åka till Maxi och köpa mat inför ikväll. Med andra ord får jag testa på att leva hemifrån, tror ni jag klarar det?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Coca Cola är bra också, innehåller ämnen som förebygger magsjuka. :D

2012-05-08 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0