13 maj

Sitter just nu med tandblekning... Hur tror ni att det blir? Skulle gjort detta för typ 1,5 år sedan då jag köpte denna tandblekning i USA men det var inte förrän nu jag fick tummen ur röven, och utgångsdatumen var till och med långt fram :) Så vad gör ni då? Idag har jag jobbat för fullt utan att sätta ner rumpan någonting, så mör i benen är det minsta jag är. Men men, cash cash!
Jag ska nog till tatueringsstudion snart igen, jag har lite idéer på vad jag ska göra för något så får se vad dom säger! Lite pirr i magen iaf :)

Märker att detta inlägg blev väldigt rörigt så lika bra att avsluta och ta tag i rummet innan jag ska se resultatet på blekningen! Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0