Fredag

Inte varit så mycket bloggande men har tagit till vara på tiden här hemma, och det har varit otroligt skönt! Somnade hos världens bästa igår och få vakna upp bredvid någon man verkligen älskar går inte att beskriva :) Sedan kom jag hem för någon timma sedan, suttit ute på Alexanders altan hela dagen och bara njutit, sedan även åkt och köpt studentkostym till han och jisses vad snyggt och snygg han var! Inte för att han inte brukar det, men det satt perfekt :)

Nu ska jag strax åka och kolla på min bror som spelar fotbollsmatch och ja, sedan vet jag inte riktigt vad som händer! Det är en annan fråga som får svar om några timmar :)

Kommentarer
Postat av: william

fin header bild:3



Och säg gärna vad du tycker om mina "On The Street" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-03-23 @ 18:10:18
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0