12-03-06

Herregud vad jag är trött! Var 15:de sekund åker munnen upp och jag gäspar... Men men, idag har jag ändå hunnit med en hel del! :) Köpt lakan, hämtat ut min balklänning, skola, träffat älskling, tränat, lagat mat och nu sitter jag framför tvn. En helt okej dag om jag får säga mitt!
Imorgon väntas skola och sedan ska jag ha möte om Slusscafét, mitt jobb. Fortfarande lite hemligt om vad som kommer sägas men det kommer ni som småningom få reda på :)

Nej, nu ska jag fortsätta se på Desperate Housewives! Sov gott sen raringar!


Kan förövrigt säga att jag fällt en tår ikväll, då Djurgården förlorade sin match och Linköping spelade oavgjort vilket betyder att Djurgården måste kvala för att hålla sig kvar i Elitserien, usch! Om ni inte visste har jag och kommer alltid vara ett stort fan av älskade Djurgården, både i fotboll och i hockey! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0