Bal

Igår var det bal som gällde. Gud vad alla var fina! Och äntligen kan jag släppa all planering osv, för det har varit ett mastigt jobb, men helt klart värt det! Så tack alla som gjorde dagen/kvällen så otroligt bra, och tack Jenny(min frisör) för den fantastiska sminkningen och uppsättningen, jag kände mig verkligen som en prinsessa!

Uppdatering kommer vara usel nu några dagar, då jag för det första lämnat tillbaka macen till skolan vilket bidrar till ingen dator. Eller jag har ju vår hemma, men ändå! Sedan är det mycket att stå i, så har inte mycket tid över. Men när en dator är införskaffad(väntar efter studenten, vem vet någon kanske är riktigt snäll hihi) och allt detta underbara är över har jag mycket att visa och berätta för er så då lär ni få mycket läsning :)

Ja, vad kan jag mer säga? Jag stukade foten i dagen till ära... Jag sprang uppför källartrappan och duuuuuunnnssss, så ramlade jag och foten gick åt h.....e! Men men, vad ska man göra? Det är ändå så typiskt mig så det gör inget :)

Måste även säga att min familj är den bäst, så fruktansvärt underbar och betyder så otroligt för mig. Utan er, ingen mig. Jag älskar er alla, och min kärlek till er går inte att beskriva. Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0